Daisypath Anniversary tickers

4.8.11

Day 2// Your dream Wedding

first of all, GOSHH I miss the day 2!
been busy along this time huh ;)
well here it is! my dream wedding huhh ;?

Actually I taktau nak pakai theme mcm mana utk wedding nt,
but I was thinking like, maybe Garden theme?
and mcm mcm yg I rasa cantik
Modern theme of course, and I tak suka yg crowd
kalau boleh simple je, and doesn't need a lots of color ;)

and I think jugak, about wedding kat hotel
and dy pny table utk guests tepi pool
cun tak cun tak?? ;D

Tumblr_lp7e3maca21qd5zqzo1_500_large
I sgt sgt suka color nude-soft macam ni! jadi wedding dress pon cun!

Tumblr_lnikovr4p21qdpsx9o1_500_large
yg ni boleh jadi bridesmaids punya dress ;)


cantik kan, wedding rings ;)


ni pulak wedding cake, Garden theme kan~

well I ni simple je orang nya
but kalau boleh sape taknak wedding yg habis grand kan
yelah, kawen sekali je *hope so ;D